Samarbejde
proces
Et samarbejde med HRpeople vil typisk foregå som nedenstående:
- Første samtale
– Det overordnede behov/opgave identificeres - Anden personlige samtale
– Gennemgang samt afklaring af virksomhedens behov
– Særlig forretningsmæssige samt kulturelle hensyn
– Specificering af HR opgaver som der er brug for at blive løst
– Afklaring af hvornår opgaven er løst – hvad skal resultatet være
– Ekstra møder hvis nødvendigt - Nedskreven opgavebeskrivelse og kontrakt fremsendes og returneres
- Vi leverer den beskrevne opgave inden for tidsrammen
- Evalueringen af samarbejdet
Det får I
- Personlig ekstern HR-partner
- Adgang til en HR-afdeling
- Højt kompetence- og erfaringsniveau – dygtige specialiserede HR-konsulenter
- Fleksibilitet og effektivitet – I bestemmer opgaver, og hvornår de skal løses
- HR-konsulenter, der er opdateret på de nye regler, trends og undersøgelser
- Vi passer på jeres data og er GDPR compliance