Samarbejde

proces

Et samarbejde med HRpeople vil typisk foregå som nedenstående:

  • Første samtale
    – Det overordnede behov/opgave identificeres
  • Anden personlige samtale
    – Gennemgang samt afklaring af virksomhedens behov
    – Særlig forretningsmæssige samt kulturelle hensyn
    – Specificering af HR opgaver som der er brug for at blive løst
    – Afklaring af hvornår opgaven er løst – hvad skal resultatet være
    – Ekstra møder hvis nødvendigt
  • Nedskreven opgavebeskrivelse og kontrakt fremsendes og returneres
  • Vi leverer den beskrevne opgave inden for tidsrammen
  • Evalueringen af samarbejdet

Det får I

  • Personlig ekstern HR-partner
  • Adgang til en HR-afdeling
  • Højt kompetence- og erfaringsniveau – dygtige specialiserede HR-konsulenter
  • Fleksibilitet og effektivitet – I bestemmer opgaver, og hvornår de skal løses
  • HR-konsulenter, der er opdateret på de nye regler, trends og undersøgelser
  • Vi passer på jeres data og er GDPR compliance